Leavin

Avslutar denna tråkiga söndag med 38,8 graders feber och en hel del ångest. Positiva saker: bästis är hemma från Grekland. Äntligen, nu är jag hel igen. Just pratat tango med mitt hjärta, och gud så jag saknar honom, det är jobbigt att sakna. Det var inte positivt. Hur som helst, klockan är ställd på 8 imorgon trotts att jag har sovmorgon till halv 1. Måste plugga då jag inte kunnat gjort det idag...får hoppas att jag vaknar upp okej imorgon så att jag kan åka till skolan, för något jag vägrar är att missa provet. Orkar inte göra det sen. Nu måste jag sova. Godnatt fina ni ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu