Say

Hej på er! Idag var jag i skolan till klockan 1 då pappa kom och hämtade mig och sedan åkte vi vidare till Falun. Trampade cykel och fick en slang in från näsan till svalget, bland det värsta jag varit med om i hela mitt liv. Trodde jag skulle spy cirka femtio gånger. Slapp sugproppar i alla fall vilket jag är väldigt glad för. Dock har min näsa gått sönder känns det som. Efter det åkte jag och pappsen till McDonalds för han tyckte så synd om mig. Haha. Nu är vi på väg hem och jag är helt slut. Ska duscha så fort jag kommer hem och sen bara ta det lugnt resten av dagen. Ha det bra fina ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu