Hoppas för mycket

Hej på er och förlåt för min kassa uppdatering men har icke haft tid att skriva. Igår var jag i stugan med Edvin, Hedvig och några till, badade och myste bland annat. Imorse ringde klockan tidigt då jag skulle med Edvin till Örebro där han köpte kläder till skolavslutningen, väldigt trevligt. Kom hem vid 5 tiden och då pratade jag i telefon med Moa, åt lite och sen somnade jag. Denna vecka kommer bli så himla jobbig och stressig, usch... Tusen prov plus cabare, träningar osv osv... Därför blir nog inte uppdateringen så jättebra, men jag tror att ni klarar er fint ändå. Nu mår jag inte särskilt bra så ska därför lägga mig och vila ett tag. Puss!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Är du och Edvin tillsammans? I så fall hur länge har ni vart de?:) bra blogg sötnos!

2012-05-21 @ 16:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu