8 dagar kvar

Hallå! Har varit vid tjärnsjön och tränat i en timme, gick så där. Glömde min astma medicin plus att jag hade jätteont
i huvudet men jag överlevde. Ligger nu på min säng och tar det lugnt. Skulle kunna somna nu men det är nog ingen bra ide så jag får vänta lite till. Snart går jag ut 9an också, helt sjukt vad tiden går fort. Kommer sakna alla så himla mycket. Världens bästa människor ❤ jag vill inte börja gymnasiet, känns bara jobbigt och tråkigt plus att folk flyttar jättelångt bort :( men jag antar att jag måste göra som pappa sagt, att ta vara på dom dagarna som är kvar och ha kul istället för att gå runt och vara ledsen. Självklart har han rätt men det blir svårt. Det här har nog varit dom 3 bästa åren hittills i mitt liv, även fast det hänt så mycket dåligt på vägen så har jag fått chansen att lära känna så fina människor. Och nu... Nu bryts kontakten helt, hur mycket man än säger att man ska hålla ihop och fortsätta träffas så kommer det tyvärr inte att bli så. Ett tips till er som har tid kvar på högstadiet, ta vara på tiden och ha kul, det kommer ni att uppskatta i slutändan. Det kommer bli tufft att skiljas på balen...
Nu blev det ganska mycket text här, hoppas det inte var allt för jobbigt att läsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu