Samstag

Hej fina! Hoppas ni mår bra? Själv ligger jag i min älskade säng och halvsover, huvudvärk och en täppt näsa har jag också. Igår var jag i skolan vilket är ganska självklart, efter det far jag och Hanna upp på stan och kikade. Åkte moppe upp så min älskade jacka blev helt fläckig :'( fick med mig en eyeliner hem i alla fall då min gamla är på väg att ta slut. Senare på kvällen kom Nathalie hit och myste med mig vilket var väldigt trevligt. Hon åkte hem för cirka en timme sen tror jag, och då gick jag hem till min andra Nathalie och hämtade ett par shorts. Sen dess har jag legat här och försökt sova för att orka med kvällen då vi ska iväg på trevligheter, blir nog roligt. Hoppas ni får en toppenlördag! Pussar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu