Onödigt av dig

Godmorgon! Ligger i sängen med Moa & Johanna, dom sover och jag är vaken. Frågan är nu... Vad håller jag på med? Är hur trött som helst men inte fan kan jag sova för det.. Igår kom som sagt Johanna och hämtade oss och då åkte vi till Ica och handlade tacos, kladdkaka och godis. Åkte sedan hem hit och åt upp nästan allt godis innan vi kom på att vi kanske skulle ta och börja med maten som var precis det vi gjorde. Efter det kom marcelos och Alexander förbi ett tag och sedan drog vi ut och busade med Micke och Viktor vilket var trevligt tills jag frös röven av mig. Skinnjacka, munktröja och tunna jeans, och på fötterna satt ett par converse vilket är dom värsta skorna som finns när det är kallt ute. Det här var nästan värre än nyår och då var det kallt... Mådde riktigt dåligt ett tag, trodde jag skulle spy för att det var så kallt. Nu har jag typ feber, älskar mig själv. Jag som trodde att det var sommar, nej det är inte dags för skinnjacka än! Men vi hade ju roligt i alla fall, gick igenom en skog som var riktigt läskig och helt kolsvart. Konstigt att jag lever nu, måste vara tack vare Viktor som fick gå bredvid och hålla i mig helatiden. Såg även en mystisk man med helvita kläder som gick runt med en stor soppåse, bland det otäckaste jag sett. Vi var helt säkra på att han hade rymt från Säter, konstigt nog har vi inte hört nåt på nyheterna än. Nu ska jag försöka sova lite, behöver det. Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu