Lät du henne komma närmare

Haha nej jag har inte färgat håret, jag skojade :(
Hej! Gårdagen var trevlig, jätte mysigt med mina hjärtan. Kollade även på världens bästa film, titanic. Får aldrig nog! Idag var jag i skolan och stannade även kvar på läxläsningen. Efter det gick jag ut en sväng och gick och passade även på att prata med Hedvig i telefon. Saknar den bruden! Men får förhoppningsvis träffa henne på lovet, *hoppas*. Idag har jag inget speciellt för mig. Mina flickor är nu på väg till Alfta för att spela match vilket jag också skulle skulle vilja göra just nu. Saknar dom, hela laget! Imorgon är det tisdag och då ska jag äntligen klippa mig, satan vad skönt! Det kommer bli kort vilket det redan är men bryr mig inte så mycket längre. Får hoppas att det växer snart! Sen hoppas jag att jag och Moa åker och gymmar också. Nu ska det städas på mitt rum, ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu