I'm not gonna break

Sitter proppmätt i soffan efter en jobbig dag! Började dagen med att jag försov mig så klart, fick stressa ihjäl mig plus att jag inte hann äta frukost. Skulle ju hinna med bussen som skulle gå klockan tio i nio från skolan då vi skulle på någon elevrådsgrej i parken. Fick springa som fan eftersom jag var så rädd att missa den, men som alla andra år så kommer bussen 20 min försent vilket gjorde att alla fick sitta och vänta på oss innan de kunde börja. Pinsamt! Detta betyder också att jag kunde försovit mig lite längre, haha. På lunchen passade jag på att träffa Nathalie och Johanna vilket var jätte trevligt. Slutade två och då for jag tillbaka till skolan för att gå på läxläsningen där jag pluggade matte. Vid sex åkte jag och gymmade med Moa, men idag var jag riktigt seg i hela kroppen, kan ha att göra med att jag sov så dåligt inatt. Nu är jag i alla fall hemma och sitter nu och kollar på familjen annorlunda, och tänkte faktiskt kika vidare nu! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu