Ett sätt att se på saken

Hej! Måste bara börja med att säga att jag gör dag 3 så fort jag orkar och har lust för det. Idag var skolan helt okej, dock onödig skoldag enligt mig, inte gjort något vettigt alls. Men haft roligt med mina goingar❤ efter skolan gick jag och Emelie ut och sprang, men det var rena helvetet, kanske borde lyssna på läkaren. Gick dock för det mesta. Nu ska jag poppa popcorn, bästa! Sen kolla på film. Så skönt med pluggfria veckor!! Och idag hade mamma köpt nutella också, äntligen. Ha det bra!

Det blåste lite, plus regn imorse </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu