♥ Dag 1: Om mig

Mitt namn är Åsa-Linn Burman, jag är 15 år och är född den 22a januari 1997 vilket gör att Vattumannen är mitt stjärtentecken. Jag bor i en liten stad i Dalarna med min mamma, pappa & bror där jag trivs hyffsat bra. Jag går i Åvestadalskolan i en väldigt rolig klass och har snart klarat av 3 hela år på högstadiet, tänkte därefter gå ekonomiprogrammet på gymnasiet och sedan plugga juridik. Jag har en stor släkt, hälften av den bor i Spanien då mor min är spansk, och andra halvan här i Sverige då pappa är härifrån. Som person är det svårt att beskriva sig själv, men jag får oftast höra att jag är väldigt omtänksam, och jag vill alltid allas bästa. Jag är väldigt känslig och har lätt att bli sårad, jag är romantiskt (haha) och även väldigt lugn av mig, men när jag väl har kul då kan jag bli rätt hyper. Att skratta är det bästa jag vet, skrattar nästan alltid, åt allt och alla. Har dock inte varit exakt så på sistonde pga lite olika anledningar. Annars då? Mitt minne är inte så bra, glömmer oftast bort viktiga saker som jag måste göra osv vilket kan vara väldigt jobbigt ibland. Jag är expert på att tappa bort min skåpnyckel också, och att bädda rent i min säng verkar vara mitt största intresse. Ja, det var nog det mesta jag hade att komma med. Om ni vill veta något mer får ni ta och lämna en kommentar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu