Baby come home

Ligger i min säng med jättebra musik i öronen. Kollat på big brother och ätit nutella, det här om att bara äta nyttiga saker rullar på.. Imorgon ska jag grilla med klassen, måste passa på att umgås nu, inte många dagar kvar tillsammans. Blir tårögd när jag tänker på hur jävla kul vi faktiskt haft, har inte bara haft kul med min klass utan med alla andra också så klart, och så många härliga personer som man fått lära känna, åh :( :( :( 3 hela år bara flög iväg hur fort som helst?? Kommer bli tufft på balen, eller avslutningsmiddagen som det tydligen heter nu för tiden. Ska verkligen försöka ta vara på dom dagarna vi har kvar nu i alla fall. Nu ska jag mysa vidare i min älskade säng, puss!

Saknar min brutta så enormt mycket!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu