Iris

Godmorgon! Befinner mig just nu i Moas säng, hon sover och jag är vaken. Gårdagen var trevlig. Åkte först till tjärnsjön och tränade där jag fick ca femtio myggbett på benen, och jag överdriver inte. Var ett helvete att sova inatt för har inte gjort annat än att klia mig och vid sånna här tillfällen får jag (som vanligt) panik. Sedan följde Nathalie med mig hem där jag duschade och så. Efter det åkte vi till Moa och dit kom också Edvin och Johannes. Åkte till tallen och käkade och till Ica och köpte b&j's. Hamnade till sist hemma hos Moa där vi kikade på matchen. Sen sov jag kvar här och dom andra åkte hem. Nu ska jag försöka somna om ett tag. Ha det fint!

Går tyvärr icke att ladda upp bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu