Die in your arms

Hej och förlåt för min kassa uppdatering, har inte haft tid för att blogga och när jag väl satt mig vid datan igår för att göra det så funkade det inte... så det var lite tråkigt. Igår åkte jag till Skogsbo och umgicks med några, bl a Moa. Det var trevligt, blev tom bjuden på glass vilket uppskattades. När jag kom hem satt jag mig i soffan med min mor & far och så kollade vi på brokedown palace, väldigt sorglig film enligt mig. Idag kom Hanna och hämtade mig och så åkte vi upp på stan, bjöd henne på fika och gav henne en present då hon fyller år på måndag. Väldigt trevligt det också. Imorgon är det torsdag och då kommer Edvin hem från Malung, äntligen!! Tror dock inte att jag får träffa han då tyvärr, men på fredag, och då är det midsommar också. Vet inte riktigt hur det blir då, ska egentligen till stugan men vi får se. Nu ska jag äta, ha det fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu