I want you

Hej!
Nu är vi hemma från en riktigt härlig kväll. Drog till ishallen där vi mötte upp Edvin och Gylfe, sedan kom Moa, Nilsson och Oscar också och därefter gick vi till Visenten där det var tänkt att vi skulle käka, men vi stördes av en gubbe som satt och gav oss peddoblickar så fick gå till Tallen och käka där istället. Hade att äta nyttigt som nyårslöfte men det var alldeles för svårt att hålla det. Godis ♥ mig. När vi ätit upp gick vi hem till herr Gustav Karlsson där vi hade filmmys och det var ju roligt. Kikade på The One och Final Destination 3, och jag vill nu varna er som brukar sola solarium, snälla klicka inte på länken. Jag tänker då aldrig mer sola i alla fall. Därefter kom pappa och hämtade oss och när vi kom hem hade mammsen gjort jättegod mat som vi alldeles nyss proppat i oss, detta kändes bättre än pizzan vi åt tidigare idag må jag säga. Nu ska vi ladda ner en trevlig film och kika på den. Imorgon ska jag och Hanna gå runt hela Brogård och lägga lappar i brevlådor, trevligt. Efter det ska jag och Hedvig hitta på något riktigt kul eftersom det är hennes sista dag här, frågan är den vad vi ska göra. Om ni läser detta och har humor kan ni höra av er till oss. Nu avslutar jag mitt inlägg med att säga hejdå! / linnburmn♥


Hej Thomas♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu