Trött på att sakna dig

Jag har gått och blivit jättedålig på att ta ansvar. Eller nej, men förut var jag mycket flitigare. Nu orkar jag aldrig längre, förut hade jag ju någon som fick mig att vilja, tråkigt nog så är det inte så längre. Jag tog fram häftet, det gjorde jag. Bläddrade igenom det en gång, men sen då? Sen gav jag upp..förstår inget, vill rättare sagt inte förstå känns det som. Måste skärpa mig nu..

Får väl plugga imorgon istället, fast så sa jag ju igår också, och dagen innan det med. Ska lägga mig och kika på någon film nu hade jag tänkt. Idag är det exakt en vecka kvar till alla ♥ dag och nej jag har ingen att tillbringa den med. Fast jo, jag har ju min älskade kompis som också är ensam, speciella planer, hiho. Puss!


En sådan vill jag ha på tisdag, så för er som läser detta, det är
bara att sätta igång och baka så den blir klar i god tid! :)

Kommentarer
Postat av: mooosii

you know that I love you!!!

så kämpa på nu min ängel, du fixar allt! du har mig och det vet du.

Och du vi kommer ha sååå mycket bättre på alla hjärtans dag än ja du vet nog vilka 2 jag syfftar på xD

kramkram <3<3<3<3

2012-02-07 @ 22:30:29
URL: http://moaforsstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu