Sovdags!

Ligger och myser med Julia och Linus på rummet. Idag var vi ute i Hamburg och kikade runt på en hel del kyrkor, inte så kul. Hann med att shoppa en snabbis också, dock var inget till mig själv. Så snäll är jag. Och imorgon blir det mera shopping men denna gång i lübeck. Hoppas jag hittar något fint! Nu ska vi sova, eller det lär ju inte gå då alla babblar här för fullt. Har fått vakna från 6-7 i stort sätt alla dagar, inte okej då det här ska föreställa ett sportlov. Som tur är får vi sova till 10 imorgon. 3 ligger med feber här också så får hålla tummarna till att jag slipper bli smittad. Nu skulle vi tydligen spela poker så nej det blir inget sovande, men godnatt fina!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu