När jag går ner

Hejsan!
Tänkte berätta lite om vad som hänt den senaste tiden, bloggade ju dock igår men det gör inget. Igår firade jag som sagt alla hjärtans dag med Moa & Edvin och det var hur mysigt som helst. Älskar dom två! Imorse gick vi upp kl 06.45 och det var inte det roligaste jag gjort. Gjorde i ordning oss och sen vidare till bussen. Hade profil, NO och tyska sen var det disco i aulan xD Haha. Dansade loss, dock inte i början för jag fick panik (ovanligt) eftersom det var så fullt där och riktigt varmt också. Nu är jag i alla fall hemma och ska snart ner och ta en efterlängtad dusch vilket är behövligt efter denna dag, herregud...Ha en bra dag allihopa!
/ linnburmn♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu