Wherever you will go

Imorse var det jobbigt att gå upp, inte så konstigt då jag låg vaken halva natten. Hade idrott första lektionen och då fick jag en muskel i armen, blev as glad! Efter idrotten fick jag jätte ont i magen som jag alltså haft hela skoldagen vilket gjorde så att lektionerna blev riktigt jobbiga. Nu ska jag snart bege mig till köket för att äta lite mat vilket jag aldrig gör annars, eller? Jo då. Sen måste jag plugga kartor. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det nu blir av och inte slutar som det brukar. Vi hörs kanske sen, ha en fin dag!

Bästa killen ever!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu