Down to earth

Hej på er! Dagen idag har vart både bra och dålig. Skrattat mycket, tjurat mycket. Efter skolan åkte i alla fall jag och Hanna ner på stan, hur kul som helst med min goa tjej. Kom hem någon gång efter sex och det första jag gjorde var att ringa Moa och la på för inte alls längesen. Hur bra är inte hon? Bäst! Nu har jag precis ätit mitt gröna äpple och sitter därför och nyser som en tok, plus kliar sönder mina utslag. Ikväll ska jag mysa med familjen, wey, längesen nu. Ha det fint!

Haha Omg... Men sötaste hunden i alla fall. Och det var inte jag som bloggade tidigare idag, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu