Carry you home

Hej mina få men söta bloggläsare!
Nu är jag hemma, kom hem vid halv 7 tror jag det va. Haft det riktigt trevligt med Moa & hennes familj. Så bjöd dom mig på julbord, för goa är dom! Skrattat en hel del kan jag säga. Jag blev kissnödig så jag och Moa gick på toa, och vet ni? Det fanns två toaletter bredvid varandra, alltså i samma toalett. Förstår ni? Så vi kissade samtidigt, väldigt socialt må jag säga. Antar att ni inte förstår, så åk till Erikslund nya köpcentrum och kika istället. Det var riktigt kul i alla fall. Fick med mig en hel del hem. Skulle egentligen inte köpa något till mig själv men fick bli så ändå, var verkligen i behov av en ny maskara och en ny ögonbrynspenna så kunde inte låta bli att köpa det. Inte helt klar med alla julklapparna än, men fick med mig ganska mycket ändå som sagt. Har precis duschat nu, och bädat rent i min säng. Skönt. Imorgon ska jag till käftis kl 07.40, förstår ni hur jobbigt det kommer bli? 07.40...skjut mig :( Kommer somna i den där tandläkarstolen, fast  det är i och för sig ingen risk för hon är ju så attans hårdhänt. Livet är hårt, ja. Denna vecka blir rätt jobbig känner jag, vet inte alls varför. Har faktiskt inte ett ända prov vilket är helt underbart. Eller ja, inte vad jag vet i alla fall, hoppas inte. Dock ska novellen in denna vecka och jag har inte kommit på vad som ska hända än, inte bra. Kom nu på att jag fick läxa av Lena, min mattelärare. Hon sa att jag skulle ta hem boken och läsa igenom allt eftersom jag inte förstod nåt sist, men boken låg inte i min väska när jag kollade alldeles nyss, tragiskt. Nu ska jag se på film med min familj eftersom dom så gärna ville det.

Har glömt att berätta en grej, min underbara Hedvig kommer till Avesta på fredag, gud så jag saknat henne!
Kommer bli den bästa helgen på länge kan jag lova.

Bloggar nog inte mer idag så säger godnatt nu, sov så gott! / linnburmn♥


Årets skolfoto xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu