Jag vet att du kan

Sitter och käkar en polkagris, mycket gott. Skön dag i skolan, inga jobbiga lektioner alls förutom språk, och de va bara 40 min så det var ju bra. Idag ska jag plugga teknik. Blä. Som vanligt förstår jag ingening.
Kommer inte på nåt mer att skriva, ganska tråkigt. Eller jo, imorgon är det öppet hus på karlfeldt. Jag har pratat med syon nu. Funderar ju på att gå samhäll men språk är verkligen inte min grej så då tipsade hon om ekonomi eftersom det ungefär är samma men mindre språk. Dock låter det som att det är mycket matte och det är verkligen inte heller något för mig. Får se hur det blir, står mellan dom två i alla fall. Så är det lagfotografering imorgon också. Känns bra att det bara är två skoldagar kvar nu sen är det helg. Dock är det dom jobbigaste dagarna på hela veckan, torsdag och fredag alltså, mindre bra.
Nu ska jag ringa Moa eftersom hon skrev att jag skulle det! Puss / linnburmn♥


Kommentarer
Postat av: nathalie

Jag tycker du ska välja ekonomi! Det ska jag göra. pusss :*

2011-11-28 @ 16:12:13
URL: http://nathalieramsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu