Jag ger inte upp, jag lovar.




Somnade runt ett/halv två...vilket betyder att jag dog imorse. Tur att det är måndag vilket innäber att man kan gå upp lite senare än valigt som att vi har idrott första osv. Har egentligen inte tid för detta men gör det ändå, ska alldelea strax packa det sista och fixa lite saker sen sticker jag iväg till skolan. Efter skolan måste jag verkligen råplugga, får se om det blir av vilket det roligtvis inte blir. Kanske hörs efter det. Senare ikväll ska jag kika på min träning eftersom jag inte kan träna pga att min hals är som den är. Ska iväg och ta prover sa pappa för det är inte normalt att jämt ha ont i halsen. Kanske klär mig för lite? Nej, nu lär jag sätta fart, hörs sen, pussar! / linnburmn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu