I hate to turn up

Sitter och äter på min nutellamacka♥, så underbart gott, nog något av det bästa jag vet. Tur att man inte blir smal av det, för då skulle jag ha anorexia.
Skolan idag var tråkig. Calle förstörde min tröja på bilden, tack så jättemycket!
Har inget att blogga om så då är det ju tråkigt att blogga eftersom att man ändå inte skriver något intressant. Bara 2 dagar kvar tills jag får träffa min älskade kusin, underbart! Skriver så fort jag kommer på något att skriva helt enkelt, puss! / linnburmn♥


Ulrik får stå för bilden idag, finast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu