Hoppas verkligen att det är så.

Tja!
Sitter här alldeles ensam och ruttnar, som vanligt..
Min dag har faktiskt varit riktigt bra, jämfört med de andra dagarna som gått.
Har ju så otroligt sköna vänner, som jag nämner i mina flesta inlägg, men fan vad bra dom är alltså.
På lunchen lekte vi med maten, mycket trevligt. På hålet hade vi chokladkrig vilket var mindre trevligt men samtidigt riktigt kul. På matten hade vi omprov (?) och fick gå när man var klar vilket var efter typ en kvart. Underbart. Just det, hade ju SO-prov, och ja, det gick väl sådär. Pluggar ju alltid på det som inte kommer med osv. Han skrattade åt mina svar, jättesnäll lärare.

Imorgon:
- Kartprov
+ Myskväll med Moa&Julia och b&j som tröstätning, underbart♥

Nu tänkte jag gå och plugga lite tyskaglosor och även kartprovet som vi har imorgon, kanske hörs senare. Blir förmodligen dålig uppdatering imorgon men så kan det vara. Pussar! / linnburmn♥


Världens bästa, saknar dig stumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu