Jag förstår mig inte på dig

Tja! Nu är det äntligen jullov, kom på att jag hade glömt att nämna det här på bloggen men ni kan ju inte ha missat det. Idag har jag som sagt stått vid coop och packat kassar. Jag ägde var bäst enligt mig, och Hanna med så klart. Sen fick vi även ta in vagnar utifrån. Och jag tror visst att jag är starkare än vad jag egentligen är för jag trodde att jag orkade med 3 vagnar men jag hade fel. En gammal tant fick komma och hjälpa mig, satan vad stark hon va. Girlpower, grandmotherpower rättare sagt. Vet inte vad det betyder, men det jag vill säga är att hon var riktigt biffig fast hon var så gammal. Fick även lite trevligt besök av Edvin och Johannes när vi stod där och jobbade, så tack för det! Sen jag kom hem jag hunnit med att äta, inget mer. Vet inte riktigt hur det gått till men tiden bara försvann. Tragiskt. Nu ska jag duscha tror jag, fast jag ska nog äta först, blev hungrig nu, igen. Imorgon ska jag upp på stan, fast jag vill inte gå själv, tråkigt ju. Sen ska jag jobba på coop igen. Ja, vi hörs förmodligen senare. Pussar! / linnburmn♥


Någon gång i somras. Ex de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu