Out of town girl

Tjena! Sitter och kikar på halv åtta hos mig, favoritprogram♥ man blir dock väldigt hungrig av att se det. Idag har jag varit i skolan och haft längsta lektionen på hela veckan, skönt att den är över! Efter skolan gick jag och Emma på stan och sen tog jag bussen hem vid 5. Kom hem och åt och sen har jag inte gjort något. Jättetråkigt väder nu, det är mysigt med regn men när man är utomhus är det lite jobbigt. Ska kika vidare nu, äta och sen försöka plugga lite idrott. Ha det bra!

Favorittjejen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu