These memories

Nu är jag hemma från skolan. Gjorde mitt sista prov idag som jag fick VG på vilket jag är nöjd med. Fick även veta att jag äntligen ska få VG som slutbetyg i tyska, superglad. Imorgon får jag reda på matte nationella, väldigt nervös över det. Känns som att alla fått veta utom jag... Ikväll ska jag träna och sen bara ta det lugnt. Har även ett litet problem, eller ett väldigt stort problem. Jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår på balen så om någon som läser detta nu känner sig sugen på att fixa mitt hår då får ni gärna höra av er, vore väldigt väldigt snällt. Puss fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu