Born to be somebody

Hej på er! Mådde inte så jättebra imorse men gick till skolan ändå som alltid. Jobbiga lektioner osv.. Men har ju mina älskade vänner som räddar mina dagar, perfecto!! Orienteringen gick åt helvete, har glömt bort hur man följer en karta om jag ens kunnat det tidigare.. As svårt! Idag är det fredag och jag ska vara hemma, IGEN. Har vart hemma jättemånga fredagar nu, hände nästan aldrig förut? Ja. Har inget vettigt att säga er så vi tar och rundar av här. Idag ska jag mysa till en massa filmer eftersom jag är sjuk igen. Ha det fint!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu