God damn you're beautiful

Godmorgon! Sovit jättedåligt inatt, och redan vid 7 tiden var jag vaken, lyckades somna om och vaknade igen klockan 8. Det har varit så i stort sätt hela veckan. Förstår inte varför. Har vaknat nästan 50 min innan min väckarklocka ringt varje morgon, händer aldrig annars. Nu har jag i alla fall ätit en riktigt god frukost och kikat på Elsas värld, ska fortsätta kolla vidare alldeles snart. Har 3 hela avsnitt att ta igen då jag haft annat för mig på sistonde. Ikväll ska det som sagt grillas med klassen, innan det ska jag bara ta det lugnt. Blir dock inte kvar där så länge då jag ska upp väldigt tidigt imorgon, ska följa med mamma & pappa till Västerås där dom ska hämta upp Eva som varit i Spanien, och har jag tur så hinner jag in på Erikslund en snabbis och kikar lite. Ha en toppen bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu