Dag 1-15

♥ Dag 1: Om mig
♥ Dag 2: Vad är kärlek för mig
♥ Dag 3: Min dag
♥ Dag 4: Mina vänner
♥ Dag 5: Det här ångrar jag
♥ Dag 6: Mina rädslor
♥ Dag 7: Det här får mig att gråta
♥ Dag 8: En tid jag saknar
♥ Dag 9: Det här får mig att må bättre
♥ Dag 10: Det bästa som hänt mig
♥ Dag 11: Mina favoritminnen
♥ Dag 12: Min fritid
♥ Dag 13: Något jag ser fram emot
♥ Dag 14: Något jag inte ser fram emot
♥ Dag 15: Min favoritplats


Kör igång med en sådan då jag inte har så mycket att blogga om nu för tiden, kommer dock inte göra en varje dag eftersom jag kanske inte har tid för det, utan gör en lite då och då när jag känner för det. Kan hända att det blir 2 en dag osv, vi får se. Blir nog bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu