Amazing

ARG!!! Skrev värsta inlägget på datorn sen stängs den av? Ååh... Så nu får jag blogga från mobilen istället. Sitter nu på min säng och har nyss ätit frukost. Gårkvällen var helt okej, fick träffa Alexandra och Nella i alla fall och det var roligt. Kom hem vid halv 12 igår och gick och la mig nästan direkt, somnade på en gång, hur skönt som helst. Lyckades dock bara sova till 9... Och då är frågan, vad är det för fel på mig?? Nog om det. Alldeles snart ska jag storstäda mitt rum, sen på eftermiddagen ska jag, Hanna, Filippa och Julia jobba med vårt kemiarbete som ska redovisas på tisdag och vi har gjort cirka ingenting. Panik!! Nu lär jag sätta fart med mitt rum, ha en trevlig söndag om det nu är möjligt! Puss

Första bilden är från Tyskland, saknar tyskarna :( speciellt Jonathan, tack Hanna för att du hittade honom på Facebook♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Love you to!



Hahah varsegod snuttis! :*

2012-03-11 @ 12:56:53
URL: http://hannaloviisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu