The city

Inatt låg jag och lyssnade på sorglig musik ända fram till kl 3. Grät och grät... Kan inte fatta att det är slut :( vaknade sedan vid 7 av att jag hade så ont i magen och kunde så klart inte somna om, jag sov alltså 4 timmar innat❤❤ kommer förmodligen somna på klassfesten ikväll... Nej, nej, det ska ju då självklart inte hända för det ska bli den bästa kvällen någonsin är det bestämt. Idag fick vi hem betygen och jag är jättenöjd, äntligen har jag höjt mig i dom ämnen som jag kände att jag var värd att få lite bättre betyg i. Helt underbart!

Fortfarande pyjamas på mig ja, gos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu