Some nights

Hej på er! Igår på kvällen åkte jag hem till Edvin och sov där, mysigt. Idag kom pappa och hämtade mig kl halv 1 och då åkte vi hem. Jag pratade med Moa i telefon, åt mat och sedan hoppade jag i min onepiece och somnade. Mår inte alls bra, håller på att bli sjuk vilket inte är bra då jag har cup i helgen. Blir alltså ingen träning för mig idag, ingen springtur blev det heller som jag planerat. Ska mysa till en film nu och kanske lite godis om pappa är snäll och vill köpa det till mig. Någon mer sjukling som vill se på film med mig?
Från i fredags, hehe...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu