Be alright

Hej, hej! Sitter nyduschad i soffan och lyssnar på bästa Justin. Dagen har bestått av en hel del filmer och en hel del kladdkaka. Fick så dåligt samvete nu på kvällen så jag drog ut och sprang en runda med Emelie i spöregnet, hur blött som helst, men vi körde på ändå och jag är helnöjd! Imorgon ska jag tälta med några hemma hos Hugo, blir nog roligt! Har dock träning som jag gärna vill vara med på så jag får helt enkelt komma efter den. Nu blir det ännu en film men ingen kladdkaka nu inte. Ha det fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu