My girls

Imorse vaknade jag upp bredvid Edvin och någon gång efter det kom Johanna och hämtade mig och sedan åkte vi vidare hem till Moa i Hedemora, åt på donken, pratade, skrattade, skaffade blåa tungor och bara hade det bra. Mina godingar! Sen jag kom hem har jag bara legat i min säng och halvsovit, pratat med Moa i telefon också. Nu väntar jag på MAT som aldrig vill bli klar... Efter det ska jag gosa ner mig i sängen och kolla på film. Imorgon ska jag vara med Nathalie, har saknat henne riktigt mycket så det ska bli skönt! Puss ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu