00.00

Hej bloggen! Ligger i sängen och dör pga värmen, men det är bra, varmt ska det vara. Här är det som vanligt full rulle... Aldrig får man vila men det är kul! Kom fram vid halv 4 i söndags och då åkte vi till mormor och morfar och åt och sedan vidare till min farbrors fina hus där vi såg på finalen, grymt!! Igår var jag på stranden hela dagen fram till klockan 6 då åkte vi hem och duschade och gjorde oss i ordning sen hem till min kusin som hade fest, var typ 50 personer där så fick ont i handen av att hälsa så mycket och munnen också så klart (man pussas när man hälsar här, exde) :( idag var jag på stranden igen sen åt vi på restaurang, mycket trevligt! Nu ska jag sova, hoppas ni mår bra, det gör jag men jag längtar hem en hel del även fast ni inte tror det så gör jag det! Saknar mina hjärtan. Puss puss och kul att ni läser min blogg fast jag sagt att jag inte ska blogga under tiden jag är här, men jag ångrade mig, jag ska det. Ni är bäst, hejdå ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu