One thing

Godmorgon!
Vaknade för ett litet tag sen och gick upp och käkade frukost på en gång. Blev hemma idag igen. Mår lite bättre nu i alla fall vilket känns jätteskönt, men febern sitter tyvärr kvar. Måste i vilket fall som helst till skolan imorgon då vi har matte och skulle behöva den lektionen då vi har matteprov på fredag och den här gången känns det rikitgt dåligt, har aldrig förstått så lite som jag gör nu så vore ju bra. Ska alldeles strax kika på en film som jag aldrig kollade på igår, sen efter det om jag nu inte somnar så ska jag kolla i min mattebok. Vi hörs senare, ha en bra dag! / linnburmn♥

1511459-one-direction-617-409_large


Goa grabbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu