Cause you make my heart race

Hej på er!
Har inte så mycket tid till bloggen längre men jag gör så gott jag kan. Idag följde Hedvig med mig till skolan, det var kul. Så hade jag matteprov som var väldigt svårt enligt mig, men jag ber och hoppas på ett godkänt. Efter skolan drog vi hem, käkade och duschade lite snabbt eftersom vi hade idrott sista timmen, och därefter ner till staden. Fick med mig två par tights, underkläder och två linnen. Efter det gick vi till coop och köpte gröna äpplen, men direkt när vi kom ut så tappade jag mitt så jag blev väldigt ledsen.. Någon timme senare dök två trevliga grabbar upp, det var roligt. Till sist far vi hem till farmor och våldgästade henne, gos♥ Imorgon ska vi träffa Nathalie och det är något jag ser fram emot, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Just nu sitter jag och heddan på min säng, proppmätta och trötta. Just nu är jag även väldigt sur för min så kallade andra halva tog min telefon när jag var nere och duschade och skrev till en hel del personer, tack för det pullan. Jag får helt enkelt ta och börja duscha med min mobil i framtiden så slipper jag förmodligen detta. Ja, men vi hörs väl! Ha en trevlig fredagskväll :) / linnburmn♥




Det här är två bilder från min sommarstuga, jag anser dom som väldigt
konstnärliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu