Give me wings so I can fly

Just nu är jag arg. Jag har ett munsår på min läpp som gör väldigt ont, den är nästan lika stor som jag själv. Detta betyder alltså att jag har feber, vilket betyder att jag är sjuk, vilket betyder att jag inte kan träna. Fast det gör inte så mycket för då slipper jag missa Sverige som spelar om mindre än en halvtimme. Dagen i skolan var riktigt jobbig, mådde inge bra alls, men lyckades vara kvar hela dagen i alla fall. Blir nog hemma imorgon, orkar inte komma efter men inget jag kan göra åt. Annars då? Jo, min höft gör ont. Hela min kropp gör ont. Jag glömde matteboken i skolan så kan alltså inte plugga till provet. Vilket deprimerande inlägg...tror jag tar och avslutar det nu. Hoppas ni mår bra i alla fall, puss! / linnburmn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu