Say you love me more than you did before

Hej bloggen! Ligger ute och försöker sola men det är jättekallt enligt mig. Kvällen igår var tråkig och jag somnade ensam vid 9 tiden. Idag vaknade jag redan vid halv 9, gick upp och gjorde ägg&bacon frukost och satte mig och myste framför Scooby. Lyckades somna om ett tag och under tiden var någon rolig filur inne och tog kort på mig när jag sov. Nu idag vet jag inte alls vad jag ska göra, ska egentligen åka till stugan och träffa min släkt men vet ej om det är en bra ide då vi kommer komma hem sent imorgon och det vill jag ej. Vi hörs lite senare, hej hej!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejhej!
Kör på en "Frågestund" på bloggen! SÅ in och ställ en eller fler frågor! svarar på allt!

Ha en trevlig söndag, puss&kram! :D

2012-08-26 @ 17:08:24
URL: http://hannaloviisaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu