You are out of my life

Godmorgon! Ställde klockan på 9, haha.. Gick dock inte upp förns en timme senare och då åt jag frukost sen städade jag mitt rum. Skulle egentligen till Moa nu, därför jag gick upp så tidigt. Åker till henne på eftermiddagen istället. Sitter nu i soffan och gör inget alls. Ganska onödig fakta ser jag, onödigt inlägg överhuvudtaget. Jag och Moa har i alla fall planerat en långpromenad senare och på kvällen blir det donken med henne och Johanna. Blir fint det! Ha en bra dag alla! As fint väder förresten för er som lyckats missa det!

Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu