Set you free

Igår vaknade jag upp bredvid Lovisa i min säng vilket var mysigt. Sedan for hon hem någon gång och då duschade jag sen åkte vi till farmor och käkade påskmiddag. Efter det skjutsade pappa mig till Nathalie, sedan tillbringades resten av kvällen i bystugan med trevligt sällskap. Idag hann vi bland annat med att bada ett tag och sedan kom far min och hämtade mig. Kommer somna rätt tidigt ikväll känner jag...blir en lugn kväll för min del! Mycket mys. Ha det fint!

Har en hel del bilder men bara dessa två som gick att läggas upp :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu