More than this

Obehagligt att vakna av att någon håller på och går runt och grejar i köket sen när jag går upp och kolla ligger alla och sten sover... Usch! Godmorgon på er, sovit gott? Det har jag nästan gjort. Just nu regnar det ute, hatar regn egentligen, men så länge man sitter inne så är det ju jätte mysigt. Ska fixa frukost nu och sätta på en mysig film. Sen ska jag nog ner och duscha. Inga speciella planer idag som sagt, förutom att jag ska in till stan och sen skulle det komma lite folk hit också tror jag. Ha en bra dag! ❤

Saknar min Moa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu