Allt har med dig att göra

Godmorgon mina fina!
Ligger i min underbara säng och har nyss vaknat. Hemma själv, underbart. Skulle egentligen följt med till Falun på thaimatch som resten av familjen är på men orkade verkligen inte ta mig upp imorse när pappa väckte mig kl 6.
Ska höra med Hanna hur det blir idag, med bion och allt. Just det, fick en kommentar om jag kunde visa hur jag sminkade mig, och visst kan jag det, inte för att jag sminkar mig så speciellt mycket men visst. Kan ju ta det här på en gång.


 Jag har (som alla redan vet) världens sämsta hy. Får jättelätt finnar och har en hel del märken i mitt face som aldrig vill försvinna verkar det som. Hjälper inte att täcka dom med foundation för då blir det bara värre. Har testat en massa olika produkter, vissa var sämre än andra. Har just nu ett finnmedel från Vichy som jag tycker är helt okej. Använde den både morgon och kväll men nu har jag börjat använda den bara på kvällen eftersom min hud blev så torr av den.



Över till hur jag sminkar mig. Först tar jag en concealer och täcker sådant som jag inte vill ska synas. Som t ex ärr,  påsar under ögonen osv.
 


Sedan målar jag mina ögonbryn eftersom dom knappt syns annars.


Ibland skuggar jag dom också, beror på.

                            

Slutligen har jag på maskara. Tycker denna är jättebra. Användt den väldigt länge alltså inte samma då.



Det var allt. Ni ser, inget märkvärdigt precis. Nu ska jag ner och hämta lite frukost sen mysa framför en bra film helt ensam.
/ linnburmn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu