I can feel it

Godmorgon! Vaknade halv 7 av mig själv :O Sjukt..fast kunde somnat om, men tyckte att det va lika bra att gå upp liksom, eller okej jag har inte gått upp än men jag är vaken i alla fall. Slipper stressa nu och det är positivt. Måste kolla igenom alla dessa glosor som jag aldrig orkade göra igår. Och fan va jag ångrar att jag inte gick på öppet hus igår, nu vet jag inte vad jag ska gå för linje, får panik. Drömde till och med mardrömmat om det här :(
Nu ska jag käka lite frukost tänkte jag, sen försöka göra något åt mitt hår vilket blir svårt eftersom jag somnade med blött hår igår och nu är det värsta affro. Just det, skol if har disco idag, och jag ska dit och dansa med barnen, roligt. Puss! / linnburmn♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu