Hedvig Burman ♥ ~ Jag älskar dig!

Jag ville bara berätta att jag har världens bästa kusin. Ni anar seriöst inte vilken otroligt fin person hon är. Det är hon som får mig att le när jag mår som sämst, det är hon som gör livet värt att leva.
Har så otroligt många fina och sjuka minnen med henne så det är inte sant. Skrattar aldrig så mycket som när jag är med henne, det går inte att vara sur eller ledsen i hennes närhet, det är omöjligt. Jag vill skriva en hel bok om henne, där jag berättar hur mycket hon betyder för mig, men det skulle ta alldeles för lång tid, jag skulle hinna dö innan den blev klar. Så mycket finns det att säga om henne.
Älskar henne av hela mitt hjärta, vet inte alls vad jag skulle göra utan henne. Förstår ni vilken tur jag har som har henne? Nej, jag tror inte det.
Du är bäst skruttan, det bara är så. / linnburmn♥




Finaste jag vet♥

Kommentarer
Postat av: Heddis

Du har svaret på min blogg! Jag älskar dig mest, glöm aldrig det!<3

2011-11-22 @ 23:03:43
URL: http://hedvigburman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu