The way you are

Hello! Började denna dag med att tappa min kära iPhone i skoltoaletten. Det var hemsk. Nu ska den ligga i ris i två dagar. Hur ska jag klara mig? Kommer den överleva? Det jobbiga är att det känns som att jag kunde ha räddat den tidigare. Men min hjärna slutade fungera när det hände, det var ungefär så här "ligger min iPhone verkligen i toaletten??". Det gjorde den, min stackars, älskade, lilla iPhone. Jag är så ledsen för att du fick bada i skoltoaletten, det kan knappast ha varit en rolig upplevelse. Det värsta är imorgon...Hur ska jag vakna? Jag äger ingen väckarklocka. Livet är hårt... Det enda positiva är att jag fick tröstäta pommes idag och det var underbart.
NU: X FACTOR!!! Sen måste jag läsa i min psykologibok. Hoppas ni hade en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu