Jag vill ge dig allting jag har

Godmorgon mina fina! Varit vaken ett bra tag faktiskt, enda sen 7..lyckades somna inatt trotts att det spökade på mitt rum. Jag överlevde i alla fall, tack gud! Just ätit en god frukost, standard. Hemma själv hela helgen, nästan...tråkigt! Så jag lär passa på att plugga när jag ändå inte har något för mig, eller jag måste plugga. Annars blir det underkänt på måndag, har nämligen mitt första prov på gymnasiet då. Förresten, min dator funkar igen. Eller bara halvt, men bättre än inget. Tack kära broder♥ nu ska jag spela hög musik, sjunga till den och vara glad. Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu