Hall of fame

Hola! Sitter i min säng med bästa Melissa i öronen. Är hungrig och ska därför alldeles strax ta mig något att äta, men först - blogga!! Igår på eftermiddagen åkte vi hem till Moa. Dit kom även Pernilla. På kvällen gick vi ut och umgicks med några och det var trevligt. Sedan sov jag, Pernilla och Moa hemma hos Moa. Jättemysigt! Haft en lugn men väldigt bra helg faktiskt. Har dock ätit alldeles för mycket godis, men YOLO. Nu ska jag som sagt äta, sen har jag skolarbeten att göra. Kl åtta är det x factor också som jag ska se på. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu