Falla fritt

Haft en helt okej dag idag! Haft två FE lektioner, matte och idrott. På idrotten blev det intervaller. Nu sitter jag här, helt f ö r s t ö r d. Kan inte röra på mig, har så ont. Kan bara beskriva mig själv med ett enda ord just nu, OTRÄNAD. Måste bli frisk och komma igång igen. Idag ska jag vara hemma, så skönt. Kolla på film, äta god mat, äta bara liiiite godis eftersom jag har gett mig in på mitt åttionde försök i att ha godisförbud, men det är okej att smaka två godisar tycker jag. Jag borde verkligen plugga också! Får se hur det går...nu ska jag med ett stort leende på läpparna njuta av denna fredag. Ha det fint ♥

Love this girl


Kommentarer
Postat av: rebecka

hej finis. jag ville bara säga att jag saknar dig, jag menar att jag SAKNAR DIG. hoppas det går bra i skolan och att alla är goa mot dig!
hälsa din mois också, saknar henne med <3

2012-09-23 @ 19:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu